Grupa 4-latków

Podstawą naszych działań wychowawczych jest praca nad nawykami, charakterem i wolą dziecka przy wsparciu rodziców jako pierwszoplanowych wychowawców.

Wrzesień

Socjalizacja: Mówię  ,,Dzień dobry” i ,,Do widzenia”.

Praca: Przysuwam krzesełko do stolika.

Autonomia: Sam zakładam i zdejmuję buty.

Październik

Socjalizacja: Używam słów: ,,Dziękuję” , ,,Przepraszam” , ,,Proszę”.

Praca: Po skończonej pracy odkładam przybory na miejsce.

Autonomia: Samodzielnie zakładam i zdejmuję  kurtkę.

Listopad

Socjalizacja: Cierpliwie czekam na swoją  kolej.

Praca: W sali mówię, nie krzyczę.

Autonomia: Odwieszam bluzę na krzesełko.

Grudzień

Socjalizacja: Pamiętam o swoich dyżurach.

Praca: Staram się jeść wszystko, co zostanie mi podane.

Autonomia: Przy myciu rąk, podwijam rękawy.

Styczeń

Socjalizacja: Proszę o coś, co chcę mieć, zamiast to wyrywać.

Praca: Staram się pracować w ciszy.

Autonomia: Uważam, by nie chlapać wodą  w łazience.

Luty

Socjalizacja: Dzielę się z innymi swoimi zabawkami.

Praca: Staram się ładnie jeść przy stoliku.

Autonomia: Po skorzystaniu z toalety spuszczam wodę.

Marzec

Socjalizacja: Pomagam innym w rzeczach, które sam umiem już zrobić.

Praca: Siedzę prosto przy stoliczku.

Autonomia: Pilnuję porządku w szatni.

Kwiecień

Socjalizacja: Staram się mówić prawdę.

Praca: Staram się zawsze kończyć moją  pracę.

Autonomia: Pamiętam o wycieraniu nosa w chusteczkę.

Maj

Socjalizacja: Potrafię  przeprosić, gdy niewłaściwie się zachowam.

Praca: Starannie wykonuję moją pracę.

Autonomia: Dbam o schludny wygląd mundurka.

Czerwiec

Socjalizacja: Staram się bawić ze wszystkimi.

Praca: Po pracy i posiłku zostawiam czysty stolik.

Autonomia: Dbam o porządek na swojej półce z kartami pracy.


Scroll to Top

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress