Grupa 5-latków

Podstawą naszych działań wychowawczych jest praca nad nawykami, charakterem i wolą dziecka przy wsparciu rodziców jako pierwszoplanowych wychowawców.

Wrzesień

Socjalizacja: Mówię ,,Dzień dobry” i ,, Do widzenia”.

Praca: Kiedy chcę coś powiedzieć, podnoszę rękę.

Autonomia: Szanuję swoje rzeczy i odkładam je na miejsce.

Październik

Socjalizacja: Sprawnie ustawiam się i ładnie chodzę w parze.

Praca: Cisza pomaga mi lepiej pracować.

Autonomia: Staram się jeść wszystko, co zostanie mi podane.

Listopad

Socjalizacja: Słucham uważnie  innych i cierpliwie czekam na swoją kolej.

Praca: Po skończonej pracy odkładam przybory na miejsce.

Autonomia: Po pracy i posiłku zostawiam czysty stolik.

Grudzień

Socjalizacja: Pamiętam  o swoim zadaniu i dyżurze.

Praca: Starannie wykonuje karty pracy i prace plastyczne.

Autonomia: Uważam, by nie chlapać wodą w łazience.

Styczeń

Socjalizacja: Używam uprzejmych słów: ,,Proszę”, ,,Dziękuję” , ,,Przepraszam”.

Praca: Gdy pracuję, siedzę prosto przy stoliku.

Autonomia: Po skorzystaniu z toalety pamiętam o spuszczeniu wody.

Luty

Socjalizacja: Pozwalam innym bawić się tym, co mam, jeśli mnie o to poproszą.

Praca: W sali mówię, nie krzyczę.

Autonomia: Dbam o schludny wygląd swojego mundurka.

Marzec

Socjalizacja: Pomagam innym w rzeczach, które sam umiem już zrobić.

Praca: Po skończonej zabawie, odkładam rzeczy na miejsce.

Autonomia: Po skończonym posiłku odnoszę naczynia.

Kwiecień

Socjalizacja: Na placu zabaw bawię się w zgodzie z innymi.

Praca: Dbam o porządek na placu zabaw.

Autonomia: Staram się kończyć swoją pracę.

Maj

Socjalizacja: Pamiętam o mówieniu prawdy.

Praca: Gdy wstaję od stolika, przysuwam krzesełko.

Autonomia: Pamiętam o dokładnym umyciu rąk i buzi po  powrocie z podwórka.

Czerwiec

Socjalizacja: Jestem dobrym kolegą i umiem przeprosić, gdy się posprzeczam.

Praca: Dbam o czystość w swojej Sali.

Autonomia: Potrafię sam wiązać buty.


Scroll to Top
Call Now ButtonSzkoła Podstawowa Arka